fredag 29 januari 2010

superlångt inlägg


Jag skulle just gå och sova, lite halvtrött, tror dock inte jag sett det här avsnittet av Law&Order SVU förut, lite irriterande lovar jag. Är en präst som förklarar för Eliott varför så många poliser dog i 9/11 och hade det vart mig han sagt det till hade jag nog skjutit han på fläcken. Vikken idiot.

Mattias kommer läsa det här inlägget imorgon (senare idag) och säkerligen bli sur för jag vart uppe så länge, trots att han sa att jag fick vara uppe hur länge jag ville. Jag sa att jag antagligen bara skulle se ncis och sen lägga mig, han vakna till och kom upp och sa att det var slut för länge sen och jag tyckte att ja men jag har ändå inte gått och lagt mig. Och jag kommer att bli sur för att han blir sur, han SA ju att jag fick vara uppe så länge JAG ville, inte så länge han ville att jag skulle vilja. Jag är trots allt arbetslös, det kommer inte hända ett skit imorgon, vilket är mindra än det gjort idag för idag har jag vart på långpromenad och bakat kladdkaka och diskat alla jävla disk som fanns. Imorgon ska jag antagligen fortsätta städa men det gills liksom inte som något viktigt. Jag menar inte att gnälla på honom så tro inte det, jag älskar honom av hela mitt hjärta och är jättelycklig med honom.

Morgondagens städning: (senare idag)
- Skura ur badrummet
- Damma bokhyllan och orginisera där
- Samla ihop alla pantburkar igen efter att katterna lekt med dom. igen.
- Vika kläder, vika mer kläder och så vika lite kläder till och sen vika in dom
- Fixa i vardagsrummet, hänga upp tavlor och köpa någon mer tavla
- Ställa in all rendisk antar jag och diska de vi använde ikväll
- Kattlådan, gör dock den varje dag men evs.

Sen ska jag farma lite och sen ska jag väl sova igen (?)
Kul liv liksom. Hoppas verkligen Mattias får jobbet i Karlstad.

Inga kommentarer: