söndag 24 januari 2010

No - To slow

Lite så känns hela dagen idag
oäkta mannen springer runt och undrar om jag är sur
nix inte ett dugg
jag är på rätt bra humör idag faktiskt
dock pallar jag inte att gå runt med ett storflin liksom
ni förstår
lite avis på maggan som springer runt och shoppar
jag menar
hur många affärer finns det här xD
dock ska ju jag beställa hem bröllopsprylar
och sen ska jag designa lite idag
både vad gäller inredning kläder och tatueringar
så jag har hela dagen uppbokad
hoppas på att få jobb i nästa vecka
med jobb kommer lön
och då flyttar vi kanske till något större
eller att mattias får jobb i karlstad
och då flyttar vi ifrån sveg
allting handlar om jobb
jobb och lön
blir bra med lite mer i inkomster i familjen
då kan man unna sig lite
köpa en ny soffa och soffbord á la sam
mattor också och sådäringa saker
och tapeter och målarfärg - speciellt om vi flyttar till karlstad

Inga kommentarer: