onsdag 27 januari 2010

förresten när jag var på sykes så pratade jag även med martin, inte bara mattias ;P
glömde dock berätta att jag drömt om honom men får ta det nästa gång jag är där.
men vi diskuterade i af tjejkompisar, behöver jag tillägga att han tycker som jag om saken.
jag har ju aldrig varit helbra på det där med att ha tjejkompisar.
tycker dom flesta är falska, bitchiga och rent av dumma i huvet.
alltför ofta har jag fått de bekräftat.
men det finns undantag också.
Maggan
Soe Petraa Joanna Natha Sandra Ulliz PK Sassa Freyda
säkerligen nån mer.

Och om inte maggan fanns, då vet jag inte vem jag skulle vända mig till hundra gånger om dagen. Jag har en OTROLIG jävla tur som har henne, undrar hur jag rädda världen i mitt förra liv för att förtjäna henne. Eller har jag henne för att kunna rädda världen i det här livet? Hon är min rockstjärna! Min ängel, själsfrände och bästa vän. Äkta vänskap handlar verkligen inte om att vara oskiljaktiga hela tiden, utan om att vara särade på och INGENTING förändras (dock ringer jag inte hennes telefonsvarare full lika mycket längre) och genom Maggan hittade jag min oäkta man - blivande äkta - så. All min lycka är tack vare henne. Hon är mitt lilla rosalila lyckopiller v

Inga kommentarer: