tisdag 2 februari 2010

trots att jag pratar i genomsnitt typ 3 timmar om dagen med mina mamma kan jag inte hjälpa att bli så jävla irriterad. på msn är hon alltid negativ. om jag säger men jag ringer ica, då säger hon eller så går du dit och då tycker jag att : Nej, för det första skulle dom ringa mig, för det andra är det dryga -25 ute och jag går inte så långt i onödan. Om jag för det sedan inte får extra jobbet där så då får det vara, då har dom missat en jävligt ÖVERKOMPETENT person med otroligt hög arbetsmoral. så fuck it i så fall ica, your lost!!

Ska ändå söka jobb i Karlstad / Katrineholm .
Tänker inte bli kvar här en jävla vinter till.
Och skulle Bye fixa jobb till Mattias i Norge så vill jag helst bo i Katrineholm.
Där känner jag folk och dom som bor där saknar mig
(för det gör ni väl ? på plats med en kommentar att ni gör det xD)

funderar även att ha min möhippaparty i katrineholm eller kanske hos maggan i stockholm.
får väl se vad vi har pengar till

Inga kommentarer: