torsdag 25 februari 2010

Kan man låtsas att man är lyckligt ovetande ?

jaha och plötsligt ökade mattias skuld med typ tiojävlaskittusen. såd om kommer dra pengar från hans konto, ju mer pengar jag har desto mer kan dom dra från hans konto så likt förbannat är de jag som sitter och betalar hans skuld och det har jag inte gått med på ! Jävla skitliv, jävla jävla skitliv.
Tänker inte flytta till Katrineholm längre heller, jag tror inte jag vill bo i samma stad som min familj, bättre sakna dom och inbilla sig att dom är bra.
Har ännu inte bestämt mig för om jag tänker sova hemma hos dom under möhippegrejset heller. har inte riktigt kollat om jag har råd att åka heller och jag vet inte ens om jag vill. Vill träffa alla men åka tåg så länge ?
Vet inte. Vet ingenting och orkar nog inte veta heller.
Kan man låtsas att man är lyckligt ovetande ?

Inga kommentarer: