fredag 19 februari 2010

nesch mig has det inte tid med men med alla andra verkar de hinnas med. jahaja.

vart på L.y.F.T möte idag på sjukhuset och ja det gick väl bra. dom ringer i nästa vecka. men ja, dom var ju trevliga i af.
efter de gick jag till sykes och hälsa på mattias och martin som var lite nörd. jag fatta noll men mattias verkade i af förstå vad han sa. martin ska (har väl redan så här dags) klippa sig idag så då måste jag kolla resultatet på måndag minsann.
efter de gick jag hem och ut med roxy. hon gick lös på våran gård jättefint så då blev jag stolt mamma xD vi kolla posten också men ingen post hade jag fått.

imorse poppa jag linkin park men nu har jag bytt till p!nk

diskutera vampire dairies med soe på fb också xD men ja, om jag hade läst böckerna och sen sett serien hade jag nog sågat den, eller inte ens sett de liksom. jao ni vet ju vad jag tycker om sånt, men ärligt visste jag typ inte att dom fanns som böcker försen jag läste de i nathas blogg.

åhhe >.< jag saknar katrineholm och mina vänner. håkan och chrill och nina och ewe och natha och soe och punny och lasse och alla andra som bruka vara med och festa. festar ju mycket mindre nu och det är ju bra för lever och fläsket och så men jao.. umgänget är ju däremot lika med noll och jag känner mig som en ensam bitter jävla kärring.

imorgon ska vi spåra med roxy också och jag skulle gärna träna med faktiskt. kan ju tänkas bli en torvenrunda

Inga kommentarer: