fredag 26 februari 2010

mja blev väckt av att telefonen ringde imorse.
och inte mattias telefon, nää min.
på måndag ska jag på möte på dagis för praktik.
Hann väl lagom somna om efter att ha övertalat mattias och ringa optikern sen åt mig.
Och då ringde optikern för att boka om för min optiker är också sjuk.
så jag sa det till mannen så han inte ringer dit :P
sen somna jag om igen och sov ganska länge.
Ägnade lite tid åt att se på tv och sen gick jag på dollarstore.
pulsade fram i meterdjup snö och höll på att dö, sen kom en plogtraktor och då strök jag nästan med xD
gick runt på dollar i över en timme.
dom spelade massa sorglig musik tyckte i af jag) så jag sakna min familj, antar jag.
dock är dom inte värda de i dagsläget.
men ja musiken resulterade i att jag gick runt och plockade i och ur och i och ur massa saker i min korg. tills lut kom jag i af hem hem cola, sjukt många värmeljus, ansiktsmask och massa glas med flames på. för jag är rock :P

ska köpa fler såna och så svarta vardagstallrikar och stolspufflar, gardiner, gardinstång, duk, dörrmattor, krukor och vaser och massa mer värmeljus och tändare och krokar till badrummet och sovrummet och handdukar.

Nicole är så jävla rockenroll xD

Inga kommentarer: