fredag 19 februari 2010

nu har jag spanat runt lite på cupcakes och chokladmousse grejerna, hittat ett ställer med billigare vit choklad, och sen frakt på de men eftersom jag ändå ska ha sugerpasta och blomutstickare därfirån så blire kanoners. hittat fina muffinsformar med för den delen.
sen ikväll när mannen slutar ska vi gå på dollar och kolla på kärl att ha chokladmoussen i och till det ska det bli hallon. kommer se megafint ut :) så nöjd jag blir liksom. och sen så hmm ska mamma fixa maten. vill ha den tionde så jag vet hur många som kommer, punny sa igår att hon skulle komma men jag hade gissat på de :P men typ .. 18 som sagt ja nu tror jag. och farmor och farfar kunde tyvärr inte för dom är på cypern :P hoppas dom skickar ett vykort, jag vågade inte be om de xD
men nu ska jag fixa klart marakonerna och värma baconröran.. mumma i magen

Inga kommentarer: