måndag 15 februari 2010

Eftersom alla andra har kodnamn i sina bloggar så ska fan jag också ha de nu xD

Porty och jag sitter på fb och pratar om hur pass geek maman och jag är, och varför geeks alltid är fula på tv. och att fom har vit tshirt och glasögon och ganska ofta är tjocka och jag tyckte därför att jag inte kunde vara en geek för jag är ändå rätt söt så hollywood borde alltså göra en specialfilm och en snygg tjejgeek xD

Har gjort matlåda till Oäkta Mannen, både korvstraganoff och vitlökskycklinggryta. Personligen tycker jag den senarenämnda blev fail, för mycket vitlök men hoppas det blir gott med grönsaker och ris till i af. får undersöka imorgon.

och ja jag skulle sovit för typ tusen år sen, och då var jag trött, sen kom jag på att jag skulle göra matlåda och då fick jag ont i huvet av all vitlök så nu ser jag csi miami

Inga kommentarer: