onsdag 10 februari 2010

nya tag

nu sitter jag äntligen vid min dator - nätet kom tillbaka lagom tills mattias kom hem ungefär *grr* och sen har vi ägnat mycket tid åt att formatera om den, vilket innebär att flytta alla mina saker på datorn till den externa hårddisken och nu väntar jag på att alla 5531 objekt - just de 5531 - ska flyttas klart tillbaka till datorn, där dom kommer att gås igenom och slängas vs sparas om.

annars så, väntar fortfarande svar från ica, men hoppas på at sykes ska få tummen ur. väntar på att mattias ska få jobb i antingen karlstad eller norge. själv ska jag söka både i karlstad och stockholm. så vi kan flytta någon gång och antingen bo i karlstad med omnejd eller katrineholm.

min familj kommer snart och hälsar på också. saknar dom men kommer ju bli grymt ledsen när dom åker igen, och dom kommer tjata om att vi har stökigt fast vi inte ens har det :S och så måste jag prata med tobbe också.

förresten var jag på sykes efter ams idag och hälsa på mattias. och martin. ritade en seriestrip med martin som huvudkaraktär till honom och kallade den en dag på av. helt pricksäker var den och han skratta och hängde den brevid den hängda supportkaninen xD och sen berättade han att hinkas undrat lite ibland om han inte tyckte om sitt jobb och då skratta vi xD

sen vill jag även sända en tacksam tanke till soppan som GRATIS hjälpte oss att flytta på ragatan. så nu är hon på skroten :( enormt saknad av matttias mig och roxy, får väl ha någon slags begravning.

nu är alla mina saker flyttade så ska börja kolla igenom dom

Inga kommentarer: