fredag 12 februari 2010

ja ta me fan om jag inte satt här igen - sent så in i -utan en enda vettig ursäkt utom att grannens unge skrek massa och jao då kan jag inte störa. så jag började rita till mig kära man och när ungen sluta skrika kunde jag inte sova för jag inte ritat klart xD och nu sitter jag här och letar insperation. hur patetiskt är inte de. men jag är så grinig på han ibland att jag verkligen vill göra något riktigt sött till honom och visa att jag bryr mig och älskar honom mest av allt. nu kommer han skälla på mig för jag är vaken jättesent av den anledningen och säga att han redan vet :P men gör han det eller är de bara som han tror ;) men ja, dock insperationen.. fortsätta nu då så jag kommer i säng innan det är dags för honom att gå upp och gå till jobbet xD

Inga kommentarer: