måndag 15 februari 2010

Do you believe

Jag tror inte på gud eller någon högre makt men samtidigt tror jag att det måste finnas något.

Jag tror på karma. Det är faktiskt så att det du ger det får du. Utom när det gäller "tjejkompisar", dom verkar vara ett undantag. Hur trevlig och hur mycket du än anstränger dig för eran vänskap gör dom sällan det. Missförstå mig inte, jag har många kompisar som är tjejer men jag ser inte riktigt dom som tjejkompisar, dom är mycket viktigare än så, dom är vänner.

Ödet. Jag tror på ödet. if it happens it happens and if it don't it don't. Men jag tror ändå att man skapar sitt eget öde.

Jag tror inte på att hitta sig själv. Absolut inte. Jag tror på att man skapar sig själv. Hittar sig själv, nej det är osannolikt, vad då kan man tappa sig själv utanför konsum eller xD Jag ser det mest som en dålig ursäkt. Visst man kan känna sig borttappad ibland men såvida man inte har en utomkroppslig upplevelse är det bara inbillning ;)

Kärlek vid första ögonkastet. Helt klart. Det hände ju oss. Jag tror dock att man ibland måste gå förbi en gång till :P

Jag tror att man aldrig är för gammal eller för cool för att lyssna på sin mamma. Precis som dom säger i seventh heaven.

Jag tror på att man kan dö av brustet hjärta. Varför skulle man inte kunna det ?

Och jag tror på Happely ever After. Jag har ju fått de så.

Och jag tror helt och fullt på att vampyrer fanns så skulle dom vara som i Twilight. I böckerna alltså, inte som filmerna. Att dom är jättestarka och glittrar i solen och är supervackra! Och sen spelar dom baseball när det åskar.

Inga kommentarer: