torsdag 18 februari 2010

vi fick inte löshåret men det är inte hela världen just nu, som oäkta mannen sa, det är ett tag kvar ;) klänningen är på ingående ifrån vart dom nu har skickat den och jag glor på McGayver. Sitter och räknar lite på våran ekonomi och dte verkar faktiskt gå ihop sig, trot eller ej xD Men jag har en ruskigt bra känsla faktiskt. Det kommer gå ihop sig och eftersom jag ska göra massa matlådor till mattias och sånt och vi ska byta bort colan mot juice och sånt nyttigare blir det mer pengar över där.
Längtar till mars och att åka till katrineholm och träffa alla gamla godingar.
En sak har stört mig dock men jag orkar inte ta upp det här. Man vet ju aldrig vem som läser det.
Men åhh vad jag saknar alla. Inget fel på folket här men dom är inte H.ä.B eller Chrill liksom.
Måste se till att få jobb där nere, helt klart. Hemlängtan AB.

Inga kommentarer: