onsdag 17 februari 2010

över 800 inlägg i min blogg och här kommer ännu ett . är uppe med tuppen idag, la mig straxt innan halv elva igår och vakna vid fem, kvart i sex gav jag upp och tyckte att jag är ju ändå vaken och pigg så jag kan lika gärna kliva upp. så nu är jag uppe. älsklingen sover, vakna när han gick och la sig men kolla inte vad klockan var. idag ska han i af till jobbet för nu är han frisk. mina linser har kommit så jag ska hämta dom idag när jag går från ams, för de skiten ska jag på idag. dock ska hon skriva på mitt papper så det är ju värt det i af, om två veckor trillar det in pengar på mitt konto. inte helt fel de inte. och om en vecka rullar mattias lön in, hoppas den blir bra fast han vart sjuk en och en halv dag. plus att han måste ta ledigt imorgon för han kompat upp all sin komp. men som sagt, hoppas de blir bra ändå.
ska boka tågbiljetter till Katrineholm också. blir att åka dit 25 mars, ha möhippepartey den 26, umgås med familjen 27 och en stund den 28 för då åker jag hem till sveg igen, uppenbarligen klarar inte mattias sig utan mig, men nu har jag ju bokat en helg istället för en hel vecka så han ska väl klara av det. hoppas han skurat hela lägenheten då så det är extrafint när jag kommer hem. mhm får väl se..

nää nu ska jag nog fixa frukost

Inga kommentarer: