söndag 14 februari 2010

http://www.youtube.com/watch?v=oUbpGmR1-QM&feature=fvst
såg han på ellen häromdagen, fredags kanske xD
sjukt kul var det, han berätta att man är kändis inte betyder nånting och det märkte han redan i tullen när dom fråga om hans yrke och han sa sångare och tullaren typ aldrig hört talas om dig och då skratta jag som fan.

snart måndag och då börjar mitt nya liv.
torvenrunda med roxanne plus gymma lite kanske.
får se hur död jag är efter torvenrundan xD
ingen idé att ta livet av sig direkt liksom.
får göra mitt bästa helt enkelt och sen får vi se hur det går,
såg i reklamen att sportringen har extrapris på hantlar.
jag vill ha dom! men har jag pengar? ikke

sitter och funderar på hur jag ska ha håret på bröllopet.
nu är det ju brunt, men jag vill ha lååångt hår.
men känns onödigt att köpa massa dyrt löshår om jag dirr efter bröllopet ska färga det svart och skaffa svart och blått löshår.
för så vill jag ha det, lite lagomt "crazy" och ganska mig.

Inga kommentarer: