måndag 8 februari 2010

Min oäkta men ack så älskade man kommer vara vansinnig på mig imorgon :/
Har feber och ont överallt så kan inte sova och jag vill inte lägga mig breve honom och ligga och vända mig hundra gånger och störa honom och worst case senario smitta honom.
Vill att han ska vara frisk så han kan jobba, inte för att han vill jobba för sykes är cp:n som vanligt men vi har inte råd att han är sjuk :S Därför vill jag inte smitta honom och alltså ligger jag här på soffan och självdör, ensam sånär på alla djuren och febern. Båda katterna och hunden håller mig sällskap, den senarenämda har varit in och kollat till sin pappa ett par gånger och än verkar inga monster ätit upp honom, tur är väl det :) På tv är det bara skit och ingen är vaken på fb, har spelat majong tills jag låg etta och sudoko tills jag tröttna xD kom förbi några stycken i af och ligger typ två eller tre kanske. Deras version av yatzy sög, men kunde ju inte ligga sist så har spelat det också. Och deras version av tetris fuska (Ja, Mattias, på riktigt och inte som jag inbillar mig) så de spelade jag bara en gång. Tror inte någon annan spelat det heller. Oäkta mannen verkar i af sova bra och det är bra. Tror minsann jag ska följa honom till jobbet imorgon, eller i af en liten bit. Får se hur jag mår imorgon bitti. Är nästan morgon redan jag vet men har inte sett solen än :P Har även gjort upp en "Beach2010" plan, alla verkar ha en sådan och i år ska jag ha en kickassbody och solbränna. Bara börja käka morötter, två om dagen, sola och brun utan sol, ta med roxytorvenrundor två gånger per dag och se stripaerobicsen som vi laddat ner xD Man ska ha kul när man tränar. Vi ska börja gå till gymmet tre dagar i veckan också, kanske börjar med två någon månad men maingoalet är att gå där tre gånger i veckan och gå två mil om dagen med roxy. Vädret börjar ju bli bättre så kan vara mysigt. Får nog börja med en mil med henne också så det inte slutar med att jag får bära henne xD Jobbigt värre liksom. Hon är inte så himlans lätt tyvärr. Och stark som en minioxe är hon också, blä. Hunden jag och Mattias ska komma i form. I bröllopspresent ska han ge mig magrutor det sa han, så jag måste få fastare lår och röv så jag ser snygg ut för honom också :) För jag älskar honom och det betyder att jag måste gå runt och se snygg ut så alla blir jätteavis på honom. Ska skaffa en byrå till hans skrivbord också så han får lite lådor. Som ni märker är jag rätt uttråkad såhär mitt i natten men det är ganska så frivilligt att läsa här men skulle vara kul att veta om någon orkade läsa allt? Är 60nåntingdagar kvar till bröllopet också, ska försöka fixa lite med det imorgon också. Är ju lite folk som har tackat ja och ska väl göra lite bordsplaceringar och fixa festhäftet kanske. Blir lättare om man har bordsplac om man ska skriva en liten presentation utav gästerna tror jag. Men jag vet inte, har aldrig vart på bröllop förut. Joel är i af toastmaster, får lura upp honom hit på lite prat och dricka, skulle vara kul om alla de andra också dök upp, Punny och Maggan å sådär men är långt att åka, visserligen för joel också men jao. Han är Mattias kompis. Nej nu ger jag upp bloggandet, får ändå inget vettigt sagt.

Slickepill på dig älskipälski

Inga kommentarer: