torsdag 3 november 2011

torsdag

oj vad jag var dålig här då :O
men ja, promenerat idag igen, barnen har gjort läxor och dammsugit i sina rum och nellie har gjort rent till "sin" kanin.

gnällde på Maggan också, för att hon promt måste fylla år i år igen, jag menar, förra året ringde jag för att berätta att hon skulle bli gudmor på hennes födelsedag, HUR toppar man nå sånt liksom :O men men challange accepted liksom xD har inte så lång betänketid heller men jag för använda allt mitt påhitt :P

nu ska jag laga mat till barnen, och oss så klart.
fett ont i magen.

snart klara med sveg också, sorgligt hur folk kan bli knäpp av att man flyttar därifrån, liksom, såna man brukade vara vän med och sen flyttar man därifrån och då börjar skitsnacket. Beror de på att vi kommit därifrån och inte dom dvs ren avundsjuka. eller var dom såhär redan från början utan att stå för de? tåls att funderas på om man så vill men nej, orka med sånt folk!

3 kommentarer:

likkan sa...

Oooh vem vem vem? Inte jag iaf för jag är inte där :P

likkan sa...

Men nice, man kan kommentera klokt igen! =D

Sara sa...

Nej usch, såna som inte har bättre för sig än att snacka skit klarar man sig bra utan ;)

Vi har bokat släpvagn på lördag så nu är det ingen återvändo ;) Jäkligt tråkigt att du inte följer med bara :(