fredag 25 november 2011

Frågetecken

Alltså. Jag vet inte vad som hände. Jag skulle ta natt, borsta tänderna och la mig i sängen. Har vart trött hela dagen utan uppehåll men nog fan är jag vaken ändå! Helt jävla otroligt. Hjärnan går inte ens på högvarv (bara pytteliten) så jag kan inte ens skylla på de.
Huuursomhelst så är de otroligt störande, på gränsen till skrattretande, om det hade vart roligt alltså. De är ju dock inte ett dugg roligt, speciellt inte om ens ompimala sömn ligger på 10 timmar per dygn xD

Hunden satte förresten i sig säkert två kila kattmat idag. Torrfoder. Tydligen var den godare än hundmaten.

Och jag ska införskaffa alla barnkammarböcker till min son - apropå de kommer nästa skiva ut idag, mot affären... Som inte har öppet än. Tänk om världen kunde gå på min inre tid

Inga kommentarer: