tisdag 22 november 2011

_INTE_ på humör

Min man skulle uppdatera min telefon. Ja jag bad om de, för sms-signalerna gick bara att ha som ringsignal och blablabla (blablabla är när han förklarade massa tekniskt för mig som jag ändå inte förstod)
Dock innebär det numera att jag inte har min telefon, jag har en telefon men den är FAN inte min >.<
Nu är det mest en helt vanlig iphone, UTAN alla mina appar.
Ni tycker säkert inte att de är hela världen, men jag gillar inte förändringar. Speciellt såna som inte blir bra. Detta. ÄR. INTE. Bra.
Vilket alltså betyder att jag blev helt off, jävligt grinig och allmänt less.
Och jag har inte ens orkat med att läsa era bloggar idag för just de, så ni kan kanske förstå hur hemskt detta känns för mig. OCH inte går de att få tillbaka "den gamla", vilket han kunde ha sagt innan, men tack för sdu försökte i af älskling.
Ska lägga ner det där med mobil tills den är tillbaka tror jag.

Inga kommentarer: