fredag 25 november 2011

gothia financial group ab

På tal om inkompetent arbetspersonal.
BaH!
Först förklarade hon för mig vilka tider min man jobba och när jag sa emot så gnällde hon.
Jag är rätt jävla övertygad om att jag är den som har rätt i de fallet!
Sen börja hon snacka om massa sekretess och skit och ja, jag jobbar på SAS jag fattar de där med sekretess men sen gjorde hon nått jag aldrig skulle ha gjort och det var att plötsligt bryta den.
Och ta me fan om jag inte är sur för de också faktiskt.
Sen avslutade hon med att de står i deras papper och då är de så.
Ehh? I af där så brast de för mig och jag svarade att ja står de så i dina papper måste de ju vara så.
Då tyckte hon att jag skulle sluta vara sarkastisk - Trots det faktum att det var hon som varit det otrevliga med dålig attityd igenom hela samtalet.
Ne fy fan, kolla över era anställda för fan!
Ajuste, dom sa att han fått infon över telefon men jag lyssna på hela det samtalet så uppenbarligen ljuger papprena.
INKOMPETENTA IDIOTER!

Inga kommentarer: