onsdag 23 november 2011

Förklaring om sömn

Inatt sov jag max fyra timmar, verkligen max. Dom två föregående nätterna var inte mycket bättre, fyllda an mardrömmar om zombies, hua! Så igår ville jag inte drömma mardrömmar, ska vara lite specifik nästa gång jag önskar något, för lite vill jag ju trots allt sova liksom.
Och idag på dagen -hittills- har sonen inte sovit speciellt mycket. Han drog ut på förmiddagsluren fast han var trött, istället låg han på golvet och bubblade för sig själv och sjöng och lät som en bil, hur gulligt som helst. Till sist sov han. En halvtimme. Sen vakna han. Han fick följa med på affären och då somna han och sov en dryg halvtimme på sin höjd och sen dess har han vart vaken. Får se hur kvälla blir.

Mannen sover ev hemma för ev ska han spränga med Roland i Karlskoga imorgon igen, vi vet inte än, besked ges under kvällen.

Vi ska ringa och boka lägenhetsvisning också. Hoppas han som bor där kan ikväll.

Har ringt Sykes också, ett par gånger. Hade inte fått några pengar och hade ju en semestervecka förra månaden. Det kunde hon inte se i pappren så fick ringa sv. Dom har glömt fylla i de. Men de skulle visst lösa sig i af. Skönt! Och ännu skönare är att mannen får resterande han ska ha därifrån den här månaden. Plus mina föräldradagar. Och alla pengar vi ska ha från olika håll, det kan nog bli bra ändå, tänk om vi skulle ha råd att betala tillbaka de mina föräldrar ligger ute med, allihopa, den här månaden. Vågar man hoppas. Men fan vad härligt de vore.
Jotex har visserligen de där hokuspokuset till i december ;)

Inga kommentarer: