söndag 27 november 2011

I trötthetens klor

Jag är så himla trött att jag nog skulle kunna stå och sova, om de nu vore så att jag behärskade den fina konsten av just sovning.
Dagen idag har varit fylld av.. Handlande tror jag, dock inte på julskyltningen som dom borde skämmas över att kalla julskyltning för övrigt. Hittade dock en klocka jag ville ha och en mina första år i pärmformat, otroligt fin men väldigt dyr så den fick stanna i affären xD
Efter det gick jag på dejt med kakan, vi åt paj och drack lite cola! Underbart att träffa henne! Och hur hon verkligen kasta sig in i kramen liksom. Hon kommer upp till jul igen och då ska vi uppesittakvälla oss :)
Sen åkte jag på affären med mamma. Köpte julpapper (har nu 6rullar) och snören och etiketter och jättepåsar och lite glitter :) blir bra de hära! På torsdag ska vi slå in paket.
Städat i vårt rum också och ni ligger jag här i sängen helt förbi i trötthet.

Imorgon ska jag titta på fyran - wish me luck! Ska filma så de nästan blir som att mannen också tittar på den :å

Resten av kvällen blir mys, längta till onsdag!

Inga kommentarer: