söndag 13 november 2011

Ny vecka nya tag

Imorgon börjar en ny vecka (om 11 minuter) och helgen har gått svinfort såklart, eftersom mannen hade "korthelg" men de är snart onsdag och då är han hemma igen :)
Veckan som kommer så är de mycket inplanerat också, imorgon ska möblerna hämtas, på tisdag ska jag och min låtsashund (lång historia men korta versionen är att en i syrrans klass säger att jag inte har hund, skitungen, nog för jag har inlevelseförmåga men inte bara jag som ser hunden liksom xD) och sonen hämta Nellie på backavallen, samt är de fikadag :D onsdag kommer mannen hem. Torsdag ska vi väga och mäta lillhjärtat igen och besikta bilen, och till helgen kommer kaka! till stan :D sen är de helg igen liksom :p haha.

Men nu göra som älsklingsskrutten och sova.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: