tisdag 15 november 2011

snabbis

Får väl blogga en snabbis innan jag blundar.

Det gick bra att hämta lillasyster och många barn såg "låtsashunden"
Efter det kom Maggan och Soe och pimplade te med mig ett par timmar.
Skrutten somnade otroligt nog vid nio idag och sover än, han badade innan dess och satt där och bubblade med sin badanka :)

Imorgon kommer älskade efterlängtade mannen hem.

Funderar endel på de där med nattrutiner. eller snarare kvällsrutiner. och ja, nattrutiner. Phoenix vaknar ju och är hungrig som tusan vissa nätter  och vissa sover han till typ 6, äter och somnar om. Men känns taskigt att inte ge han mat när han ändå äter drygt 180ml. Tips?
Och de där med mat, han är hur intresserad som helst av de vi äter, men i vilken ände börjar man liksom.
Så hur gjorde ni? Gick de bra.
Speciellt minallvetande guru MsKitty som redan från början legat en bit före oss får gärna dela med sig (a) haha.

Nu märker jag att jag är trött (haha) så godnatt. Kom nu onsdag.

Ps. Om tioårsjubileumet är i år och inte nästa borde ju stoppet vara i år, jag är övertygad ;)

Inga kommentarer: