onsdag 30 november 2011

Onsdag

Föräldragruppen gick hur bra som helst. Faktiskt. Känns lite befriande liksom. Så nu ska vi smått lite sådär börja med potatis och gröt och sånt. Spännande.

Mannen är på väg hem.

Jag har hittat perfekta födelsedagspresenten till Phoenix och ja de vanliga ni vet ;)
Inte jag som hittat heller, såg att Gloria skulle få en i julklapp och tänkte att ahh en sån måste Phille också ha. Sen ska jag skaffa barnkök till honom också, har ju hittat ett jag vill ha på pottery barn eller va de heter. Sen måste han ju även ha en bollhavsdrake :p

2 kommentarer:

Petraa sa...

Hehe nice ;) verktygsbänk eller spis? :D

Mina Bravader sa...

En bollhavsdrake har Tuva! Ångrar inte att jag köpte den, men visst kan man svära lite när hon roat sig med att kasta ut ALLA bollar runt om i lägenheten. Men hon har ju kul iaf, och det är ju det viktigaste. Så jag tycker att du gör ett bra val i att köpa en :)