onsdag 23 november 2011

Dagens första inlägg om sömn

Phoenix vaknar upp ur sin förmiddagslur, som bara pågick i en halvtimme och han kämpade emot för han var dundertrött eftersom han tyckte det var en bra idé att skjuta på den där sovstuden en och en halv timme. Tittar ner på honom och han sparkar med fötterna vilket betyder att han inte vill ha något täcke så tar av honom det och säger "Okej, täcke behöver du inte ha, men sova en stund till de behöver du" och vad säger han tror ni. Väääärldens gladaste smile visar han upp, det är vad han gör. Så förhoppningsvis sover han tidigt ikväll. Förhoppningsvis.

men bara för de ligger han där jättelycklig och låtsas att han inte alls är trött och låter som en bil

1 kommentar:

likkan sa...

Sv: Jo jag vet, men jag tycker de där jävla reglerna är korkade så jag gör lite som jag vill xD Jag försöker istället få folk som jag tror passar med varann som inte känner varann vid samma bord ^^