onsdag 16 november 2011

Officiellt onsdag

Och nej jag sover ikke än, mannen väntas hem idag och jag längtar nå alldeles fruktansvärt ;) kan också vara mina Björn eller som spökar. Haha xD

Imorgon ska vi börja med rutiner. Jag. Sonen. Och hunden. På torsdag stoppar vi in mannen också, eller ja, imorgon kväll redan :)

Imorgon ska lite julklappesaker kollas upp också. Pysens å nellies är klara i af xD pappa, mamma och stora lillebrors ska kollas imorgon. Minibror och lill'systers kollas på torsdag, när han är hos sin mamma och inte kan spiona ;) phoenixs farfar, farmor och gammelfarmors är klart. Mormor och morfars jobbar vi på som sagt :) få se nu, lite till till Phoenix och så något till mannen. Jag har några små planer ;)
Jag ska lära mig sticka raggsockor också


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Sofie sa...

"Björn eller" haha xD