onsdag 30 november 2011

Bah

Våra pengar är våra pengar, vi har ansträngt oss med julklappar i år, faktiskt, annars klagas de på att de inte görs de, helt komplicerat äre! Aldrig gör man rätt liksom, känns lite tråkigt. Dock fick jag jättemycket beröm för jag storröjt matrummet. Man får vara glad för de antar jag. Dessutom är de rätt dyrt att flytta 47mil vill jag tillägga och vi ska upp igen 16-17, hellre våran månadsdag som han ändå inte minns än Phoenixs. Men ja, tycker ändå pengafronten börjar ordna upp sig skitbra.

Imorgon tar jag tåget till Norrköping, ska kolla där efter verktygsbänken bland annat, på söndag får jag veta hemlis och på tisdag ska jag till tandläkarn, aldrig mer gravid säger jag bara.

Nej jag förstår de faktiskt inte alls! Inte okej och inte mitt fel.

1 kommentar:

Emelie sa...

Då hoppas jag verkligen att vi får ett besök ;)