lördag 26 november 2011

Natt

Verkligen natt. För övrigt menade jag INGET illa med föregående inlägg, så hoppas de inte uppfattas så.

Nu har jag kört hem Johannes och Maggan till Vingåker (vissa brukar vara klatschiga och skriva de på engelska men nää inte jag inte) och körde Johannes bil, nervöst som fan! Jag gillar egentligen bara att köra våran bil, alla andras bilar är ju olik den, som Johannes bromsar som tog hur bra som helst. Och att bilen dessutom är Johannes lilla pärla gjorde inte direkt saken bättre xD skitnervöst, olyckor händer ju liksom och nog fan gick både grävling och räv på vägen. Hua tur vi missade dom! Hade aldrig förlåtit mig själv om något hänt bilen. Eller oss för den delen. Men skön bil att köra trots blinkande blåljus.

Just nu saknar jag Patrik och Ante.

Men sovdags hoppas jag på nu.

2 kommentarer:

likkan sa...

haha, för övrigt menade du INTE illa kanske du menar? :p

Sara sa...

Sv: Det funkar som så att säljer jag 2 maskiner får jag en gps, säljer jag 3 får jag en minilaptop och då får jag inte gpsen. Säljer jag 4 maskiner får jag en maskin i standard utförande och då går minilaptoppen bort, och jag vill ha minst 6 sälj :p Så då får jag inget av det där ^^