onsdag 16 juni 2010


saknar nästan att ha långt hår men inte speciellt mycke eller ofta faktiskt, nää långt hår blir de nog inte igen i första taget, möjligtvis en peruk om man vill ha långt hår till nå kalas eller så xD

operation städa köket är nästan klart men de blir nog att ta resten imorgon, och då ska mannen dessutom röja hela vardagsrummet för då ska han och patrik bära hit en soffa minsann :P tror till och med de var en bäddsoffa, vill i af minnas att jag har hört ryktas om de. men ja, lyssnar man så mycket som jag gör hela dagarna så hör man rätt mycket och till råga på de drömmar jag så mycket så ibland blir man ju lite förvirrad xD

Men ja de ska nog bli bra de här. fyller ju år nästa vecka :) men då blir jag gammal :( uschki. vet ännu inte om vi jobbar fredag nästa vecka, dvs midsommarafton, men ska föröka få reda på de den här veckan, man vill ju kunna planera lite liksom, inte för jag ska supa men jag kanske vill äta grillat med ett par polare eller nå, är ju trots allt midsommar.

Inga kommentarer: