lördag 19 juni 2010

badrum, tvättstugan och hallen städat nu, bara kök och vardagsrum kvar nu då. vi vände lite på ordningen men ska väl diska en omgång snart antar jag, och efter de blire väl lördagsfilmen skulle jag tror och sen ska jag nog sova lite tidigare idag än igår :P resten av städandet tar vi imorgon och så får mannen göra lite småplock hela nästan vecka, för när jag fyller år vill jag ha de snyggt hemma

åhh btw hitta jag lite grejer idag på dollar som jag ska handla nästa vecka, en jättefin blomhållare som jag tänkte kombinera med en välkommenskylt. åhh massa fint massa fint :D ska köpa en blomma till den också :P och sen ska jag nog skaffa en till tvättkorg, för såna verkar de inte finnas många av här inte. eller så finns de för lite tvätttider. hoppas vår tvättmaskin kommer snart! och så vill jag ha mycket i lön så de blir ikea snart och köpa soffa, byrå, garderob, sängram och köksbord med stolar till.

Inga kommentarer: