måndag 21 juni 2010

Min måndag (måndagsvärk)

Har antecknat lite under dagen så här kommer min dag.

08:02
Hinner jobba två minuter. Sen kraschar systemet. Känslan tar över, de kommer bli en sån dag idag o.O

09:08
Q31. Skjut mig. Idag är jag inte jävla Miss ***. Inte en bra dag på jobbet, inte ens en dag då jag vill vara på jobbet.

09:24
Måndagsvärk. Så ska rubriken vara idag. Idag är en värkande smärtande dag, måndagsvärk, mensvärk, ont i kinden och till in i döden trött.

09:57
Usch! Q60

10:00
Jag vågar nog visste dö.

11:00
Q51. Lite mindre kö. Hälsade på hos sonen som, det lilla aset, hade total avsaknad av kö, hehe xD

11:57
Q=0. Äntligen!!

14:00
Läkarintyget om höjochsänkbart bord är på väg till HR, får se när bordet dyker upp då. 3h kvar tills de är dags att gå hem.

15:12
Nedräkning till hemgång pågår. Q9. Systemkrasch. Sol ute. TA MIG HEM. Funderar skitmycket på vad joel ville när han ringde förut, missade ju de. Hade en kund just precis då.

16:00
Q36. Vet ni varför. Mitt system kraschade, kommer inte in i de igen, så jag sitter inte på linan plus att Stefan är sjuk. You do the math liksom. Som jag sa till LAMikeY "det är kö för att jag inte sitter på linan" och sen gick jag och mobbade sonen lite till xD


Sen när jag kom hem gick jag och Nanette ut med hundarna, mitt monster är nu full i sand xD Sen gick mannem iväg för att köpa något ätigt till mig :)

Inga kommentarer: