måndag 14 juni 2010

hittat mycket bra idéer och så som mannen kanske borde ge till mig :)
sen så hittade jag inte allt jag sökte efter :/
vill ha en jättekudde, typ 75x75cm minst men tror ni de finns och hitta nånstans.
samt en fin vettig pyjamas.
för de jag mest av allt vill ha utav honom är en mysig hemmakväll, med thaimat och friterade bananer, mysa i soffan (när vi köpt den alltså) med stora mjuka kuddar och en lagomt tjock filt och se filmer och äta godis och chips och dricka cola zero. så de får han gärna köpa, några filmer, all ätochdrickbart, stora kuddar och en pyjamas. och så lite massage på de så är jag som ny igen :P

men nu ska jag gå och lägga mig så jag är som ny igen imorgon också ;)
annars kommer jag bli ruskigt trött xD men ja jag gillar att sova, ett stort nöje faktiskt. ja tycker nämnligen om att drömma

Inga kommentarer: