fredag 4 juni 2010

ÄNTLIGEN HELG!

Slutet av dagen blev lite kaos, 15:40 stannade nämnligen arlanda express vilket typ betyder att folk inte tar sig ut till arlanda och därför inte hinner i tid, men tack vare att vi snabbt fick tag på direktiv om vad vi skulle göra så löste de sig gallant.

Gick direkt därifrån hem till Sandie Bell och nu är jag fantastiskt underbart fin i håret, känner mig så jävla snygg och sommarfräsch :) Hon berättade även att dom funderar på att flytta till mora, väntade typ bara på att F ska få jobb där. Och gissa vem som paxat deras lägenhet xD Men oj jävlar vad jag kommer sakna henne om dom flyttar :(

Ser ett gammalt csi "You don't understand, I don't care what happends with me, I've killed my best friend" Sååå bra men så sorgligt avsnitt :'/

Nu ska jag se big bang theory sen ska jag nog snart sova :)
imorgon ska jag färga min utväxt så inte den förstör mitt fina hår :P

1 kommentar:

thingeling sa...

Bilder på ditt hår vill vi se ^^