fredag 18 juni 2010

halvtimme kvar på jobbet nu, ringer ännu mindre än tidigare, suck. så nu borde vi få gå hem snart tycker jag, för gud så in i helvete vad de är tråkigt när de är dött här alltså. tror jag ska lära mig att hjula så jag kan hjula upp och ner för gången xD någon måste ju liva upp stämningen liksom.

vet inte om vi ser film med nanette+man idag eller om de bara blir vi men vi ska i af köpa chips så :) me like chips. men bara med dip, om de inte är pringles då :P

på söndag ska jag på tupperware party också förresten :) sist var de sminkparty och i september ska jag ha spa kalas, nu fattas bara ljusparty och sånt där sexparty. borde kanske införa syjunta/hobbyrunda här uppe också? tillfällen då man sitter och ysslar lite med vad man vill :) ska börja designa naglar tror jag

något mer helt onödigt ni vill veta?
tills när jag fyller år ska jag baka kakor eller tårta eller så tror jag

Inga kommentarer: