fredag 11 juni 2010

Min senaste inköpslista

Först väääärldens sötaste kanin, som jag för övrigt önskar mig i födelsedagspresent
*hint hint*
http://www.blocket.se/dalarna/Underbar_liten_kaninkille_27846307.htm?ca=7&w=2

grand-prix.se
FERPLAST Kaninbur Rabbit 100 New
FERPLAST FPI 4663 Drinky 600
Dogman DP Delikatesshö 30 l ekologiskt
DOGMAN DP Stix Kanin Honey 2 pack x 3st
DOGMAN DP Dinner Kaninfoder 1 kg x 3st
Dogman DP Halm 30 liter
JR Farm Fruktsallad godis till smådjur
25312 NOBBY Mineralblock - Adori
Sanal Carrot drops godis med C vitamin
ZOOMAN Bakade fröstänger grönsaker 2pack x 3st
GIBBON Kattspade

www.zoosajten.se
kaninmatskålar och sågspån



Sen har jag hittat bikini på gina tricot som jag ska köpa också, och sen ska jag försöka hitta ett par skor jag gillar. inte de lättaste tyvärr :/
sen ska vi även en sväng till jc-kappahl-lindex-hm typ.

Inga kommentarer: