onsdag 9 juni 2010

jobbet idag var faktiskt inte de roligaste, mitt system totalt fuckade ur redan från start - så de första två timmarna lyckades jag ta sex samtal -.- jobbade 9-18, trodde de skulle vara skönt med sovmorgon och visst var de väl de men vid halv tre kände jag bara för att ge upp och lägga mig under skrivbordet och strejka. eller mest av allt ville jag nog bara gå hem. vid halv sex kom orken och lusten tillbaka. blev åtta minuters övertid idag. och ansökte om ledigt andra juli. imorgon och på fredag är det 8-17 igen som gäller. nästa vecka äre 11-20 och då kanske de blir lite mer övertid, försöker samla till komp vettni :)

greys var skitspännade idag och jag höll på och dö, men de är säsongsfinal nästa vecka så då vet vi om han klarar sig eller inte. känner inte de minsta för att förtitta på kanal5play. usch nej de är ju som att fuska liksom. jag lever nog hellre i spänning.

och just nu håller jag på att beställa hem lite fotografier som jag ska beställa hem, måste ju för de första skicka iväg tackkort till alla bröllopsgäster och nuharvigiftosskort till övrig släkt och vänner. lite sent men jao dom blir nog glad ändå ska ni se :P hahaha !
sen ska jag ha ett eget bröllopsalbum plus några bilder ska jag ha till mitt hemliga projekt och sådär, och så är de ju alltid kul med lite bilder liksom :) hemmet blir så mycket mer personligt då också och sånt gillar jag tiihiihiihi.

har gjort illa ena ögonlocket också dessutom :S skitskumt och gör svinont och så liksom glömmer man de ni vet och ska klia sig i ögonen - som typ när man är svintrött och då gör de förstås SKITont. blää. vilket påminner mig om att jag måste titta in till optikern imorgon för att skriva på ett papper :)
men ja nu är jag skapligt trött, ska torka håret torrt, platta till de lite så de inte är så jobbigt imorgon och sen ska jag börja göra mig nattklar och borsta tänderna å så.

Inga kommentarer: