måndag 7 juni 2010

förklarade för mannen att han snart får sluta spela för jag ska gå och lägga mig, och ja, han måste gå och lägga sig samtidigt som mig. varför? jo för annars väcker han mig när han går och lägger sig. jag har skitsvårt att sova typ jämt. svårt att somna och svårt att fortsätta sova. och om jag somnar och det går någon timme innan han kommer är risken skapligt överhängande att jag ligger vaken ett par timmar sen och de är inge vidare imorgon. det kommer säkert vara lika hemskt imorgon om inte värre. och om våra piloter går ut i sympatistrejk på onsdag så låt oss bara säga att jag önskar jag hade semester att ta ut. fi fan.
I af efter att jag sagt till mannen att vi ska sova snart går de några minuter och så frågar han om jag har byxor på mig och då gjorde jag en sån här min ^o) och typ njae jag ska s-o-v-a, men då ska tydligen nanette komma förbi med efterrätt, så för hennes skull satte jag på mig ett par byxor xD och lite för efterätten, är lite nyfiken på vad de är, smått spännade såhär på kvällskvisten.

Läste just Punnys blogg också, och hon tittar också på dom där danska unga mammorna, jag gör de med, egentligen vill jag inte för det är inte alls bra men av samma anledning som punny - för de finns inge bättre så dags, och jag sitter alltid och stör mig för dom är så JÄVLA trög.

3 kommentarer:

nenette sa...

hehe dum jag är då som kommer och ska störa när du vill sova ;)

hoppas det var värt att sätta på sig byxorna för =)

Punny sa...

haha. dom där jävla mammorna alltså!

Nokz sa...

Nanette: ja helt klart! supergott ju ;D helt klart värt att ta på sig byxorna för ;P

Punny: ja dom är ju helt galna typ varenda en !