söndag 20 juni 2010

Carro - Ny dag - nya mål säger:
tobbe satt o räkna o räkna på o åka upp i helgen - men det funkade inte - vi hade tänkt o överraska dig - men det fanns inga stugor - så vi firar mid i husvagnen - bettan kommer
vad har tupperware med cola??


och det fick mig att gråta
men sen bestämde jag mig för att söka ledigt 5-7 juli, för vi åker ju ner den 2:a och på så sätt skulle vi hinna vara både i karlstad och hälsa på mina föräldrar och sådär. ochd et skulle jag tycka om, dessutom har mattias fortfarande semester då så :) dessutom köper jag helst jeans på jc i katrineholm xD för i så fall åker vi ner på fredagen till karlstad och sen vidare till mamsi och papsi på lödag morgon, tillbaka till karlstad typ måndag morgon kanske, shoppar i karlstad på tisdagen och sen hem tidigt på onsdagen och sen handla i mora på vägen hem då.

Inga kommentarer: