lördag 5 juni 2010

Ladder 49

Grillade hos patrik idag, med massa folk och sen kom de lite fler folk och sen gick vi hem, haha!
Sen såg jag att Ladder 49 gick (går) på tv och typ den måste jag se och gråta en skvätt. Den är ju så satan sorglig och eftersom jag redan sett den typ hundra gånger så vet jag ju hur sorglig den är så jag har suttit och smygbölat lite då och då xD Och fan vad jag vill vara brandman när jag ser den, herrejävlar. Men de lär inte bli någon brandman av mig inte :P Fast å andra sidan trivs jag riktigt bra med mitt jobb ja :P dock vill jag helst klättra lite uppåt, sv minst, gärna högre ;) men ja, nog om jobbet, dock är de ju allt man hinner med.

Har planerat lite mera julklappar, och ska väl snart börja handla lite snart, vet vet. det är tidigt men när man har så stora familjer som vi LÄR man vara ute i tid för att hinna och ha råd, fatta handla julklappar till alla i november december. usch! till mina föräldrar och 5 syskon, hans föräldrar styvpappa och 6 syskon. De lär svida att göra på en och samma lön, dock har jag endel hyfsat bra idéer och jag tror dom kommer bli riktigt nöjd med vad dom får. annars blir dom utan nästa år xD hahaha åhh humor när man är så här trött.

MEn ska se klart filmen nu och sen ska jag faktiskt sova.

Inga kommentarer: