torsdag 3 juni 2010

King of the Lab !

Rubriken lär dock tyvärr inte säga mycket för er som inte sett Bones, och de är ett stort misstag - från eran sida. Bones måste upplevas helt enkelt. Men för att beskriva min dag för er som inte har sett Bones skulle man kunna säga "the man, the myth, the legend" och det syftar ju då på - ja just de, mig! ;)
Mitt system kraschade endast två gånger idag, och ena gången var det dessutom bara en mindre krasch, snabbt åtgärdat. Trots de, så jobbade jag för full styrka, landade på 83 samtal, och som jag nämnde igår är målet 32. Så, hjelt klart King of the lab. Dagen förflöt SKITBRA, allt var TOPPEN, hela dagen. Min SV och min AM (boss och big boss) är stolta och framför allt supernöjda med min insats idag - och de känns ännu bättre kan jag lova.
Imorgon ska vi dessutom få tårta - för vi är så bra - yay :D

Bästa två samtalen idag hade jag imorse, med en och samma kund.
Kunden ringer in, skitsur för internetprofilen fungerar inte, jag pratar med vår internetsupporter och lyckas efter 10 minuter hjälpa kunden, under dessa tio minuter blir h-n på bättre och bättre humör för att när h-n fått hjälp klart vara på bra humör och glad över att det fungerar. Går kanske 30 minuter och så ringer kunden igen - och hamnar otroligt nog återigen hos mig och säger "Hej Nicole det är jag igen" och h-n låter skitglad att h-n hamnade hos mig igen, och jag blev också glad, för h-n var skitglad hela tiden, kunden hade bara glömt fråga om sitt användarnamn så det fick h-n. En glad och nöjd kund som är så jäklarns välkommen tillbaka :)

här har ni en länk till något gulligt ni borde läsa som jag ramla över på jobbet (ja jag hinner surfa mellan mina samtal, vadå effektiv liksom ;))
http://blogg.aftonbladet.se/martinezpeleta/2010/02/pojken-med-det-envisa-hjartat

Inga kommentarer: