måndag 7 juni 2010

ligga på topp

har sitt pris, tävla med stefan idag, eller jao han och sebban tävla och sen titta stefan misstänksamt på mig och undra hur många samtal jag tagit, slutresultatet 17:00 när vi slutade var stefan 99 (96 hade han när jag fråga så jag tror de var lite fusk dära) nicole 103.
sen när jag sa de till mattias var de vissa på hans avdelning som typ jaha hur länge tänker du jobba här. med de menar dom att jag jobbar för mycket, kommer bränna ut mig och sådär. har man inget snällt att säga tycker jag man ska vara tyst faktiskt. vi har typ haft konstant kö, jobbat sl från 15 upp till i af de dubbla och haft asstort tryck, alltså måste vi svara i telefonen.
Men om jag inte får ett fanvadduktigmejlduär imorgon blir jag lite ledsen.
som sagt, det har sitt pris, jag känner mig grinig och inte alls redo att sluta jobba, abstinens, men på ett bra sätt. kan även tillägga att stefans system fungerar felfritt och mitt kraschade tre gånger idag.

13 minuter till mannen slutar. min telefon kom inte idag. men han lär forts'ätta nörda sin iphone. inte för jag har nått emot de men man ser den framme lite för mycket. som igår när han fråga om jag ville se fairytale med honom och han bluppa med den. okej om jag hade tvingat honom se någon halvkass tjejfilm men nu var det faktiskt han som ville se tv med mig, då kunde han lagt undan iphonen tycker jag.

bilen står hemma hos svärfar också så får se när de blir att man kan åka och hämta den.

Inga kommentarer: