lördag 1 maj 2010

Sovdags banne mig

Grillat idag var SKITgott. Grillade lite vitlök till, mumma. Tydligen har folk här uppe aldrig gjort de så ni kanske inte heller har de, det är i af att rekommendera. Blir skitgott, det är inte alls så stark smak på de utan blir helt perfekt. För vidare information och vägledning hör av er, kan inte sitta här mitt i natta och berätta hur man grillar vitlök xD

Har fixat med planeringen idag också, räknat och ritat och skrivit och fixat och donat samt tejpat lite grann. Så nu har jag planerat en hel massa, Mannen tittar lite bekymrat på mig som om jag är besatt eller rent av skvatt galen men jag tycker om att... ptjaa planera liksom (a) Om ni vill se bild så äre bara att säga till :) xD

Nu ska jag snart gå och sova och jag har BESTÄMT mig, jag ska inte höra bredbandsbolagets reklamlåt i huvet och jag tänker inte jobba heller. Jag tokvägrar man blir så otroligt trött om man drömmer att man jobbar. Men värst är det ju ändå på vardagarna då man jobbar går hem och sover och drömmer att man jobbar och sen ska man upp och faktiskt jobba. Hemskt. MEn imorgon är det i af söndag och jag ska se söndagsfilmen.
God natt alla

Inga kommentarer: