onsdag 19 maj 2010

Du har kvar din plats i kön

Tack, men jag vill hellre hamna längre fram i kön >.< Ja, nu har jag försökt ringt tre "förväntad väntetid minuter" och ja jag kan ju säga att dom skojja inte, men nu har jag i af fått hjälp, tog en minut, dvs när jag väl var framme. Månadskostnaden för mannens mobil är härmed sänkt.

Har även vart skitduktig på jobbet, bokat ensamma barn och katter och sådär, avbokat och ändrat och fixat och donat. Gick även förbi Hinkas och sa förlåt till honom och han skratta typ bara, men nu har ag gjort de. Mannen sa jag skulle göra de för han inte kunde spela med Hinkas igår för jag sa att vi skulle sova.

Resten av dagen blir ev låna ut hunden s¨hon får gå en långis i regnet, se biggest loser, greys och sen en dusch på de innan de är dags för sängen. På matfronten intet nytt men de löööser sig :)

Inga kommentarer: