onsdag 26 maj 2010

sjukling?

Ja, sovit skitdåligt inatt pga av mensvärk och kom knappt ur sängen imorse, inte skapligt kul direkt, så jag ringde och sjukanmälde mig imorse, tar man sig inte dit blir de ju svårt att jobba liksom. Dock vet jag inte om att vara en kvinna är något som räknas som en sjukdom, och OM, är de kroniskt och obotbart då eller, för jag lär ju knappast sluta vara de. I af sa han "krya på dig" och de kändes skumt, mycket snällt men skumt :P
I af i samband med de så har jag sovit halva dagen, till lunch i af, funderar på att inte köpa en iphone utan en spica ist, känner inte direkt att jag egentligen måste ha en svinigt dyr mobil när jag mest vill h aapparna xD och spican är tydligen skitbra och dom rekommenderar den och den kan ju ha appar och är ett par tusen (:O) billigare. ska spana in den på jobbet lite tänkte jag.
i övrigt längtar jag till först att mannen kommer hem och förhoppningsvis har han en liten chokladbit med sig till mig och sen är det ju greys vid nio :D

Inga kommentarer: