söndag 9 maj 2010

kväller

bones avsnittet var riktigt bra, man fatta ju att killen som just precis blivit frisk från leukemi skulle dö och dte var ju lite sorgligt.

maten blev bra tidigare också, Mannen lovordade den massor :) Nu sitter han och spelar nå spelbetapryleditionspel, I have noooo idea men han verkar ha roligt så :) Själv funderar jag på att natt amig själv men jag vet inte. Ska nog hitta lite kläder till imorgon och sen sova, så jag slipper jäkta runt imorgon bitti.
För imorgon börjar fan en helt ny vecka - igen. Sista veckan med sas-coacherna och sen får vi nya, floorwalkers och deras boss. Lit' läskigt sådär xD
Dock blir det en "kort" vecka. Ledigt på torsdag men inte på fredag, när man jobbar sysslar man inte med sånt där larv som "klämdagar" sådär som skolorna gör, vi är hårda tuffa och bäst i världen ^^

i af så har jag planerat en hel del julklappar idag. Ja jag är fullt medveten om att det bara är maj, men ibland måste man ligga steget före för att t.ex ha råd och sådär. Både Mannen och jag har ju skitstora familjer. vet inte vart vi firar julen dock, mannen röstar för hemma så ska väl försöka bjuda hit våra familjer och hoppas att de blir bra :) morsan å farsan har ju faktiskt husvagn. men vi får se, dom är säkert inte alls sugna på att åka hela vägen hit i vinter :( och jul utan familjen känns deppat. men de löser sig innan de är dags xD
dock blir jag rätt lung och sansad när jag får planera och räkna och rita och fiffla och dona så. när julen var klar designa jag trädgården, nu behöver jag bara ett hus med en trädgård. så vi kan plantera massa sakuraträd, mysiga oaser och en fiskdamm med vattenfall. huset är de som fattas. finns inte så många drömhus här i byn xD

Nu känner jag att jag pratar alldeles för mycket så natti xD

Inga kommentarer: