lördag 22 maj 2010

fredag och Teamfest SAS och lördag

Igår var det fredag. I torsdags kraschade mitt system, så igår fick jag låna BigBoss inloggning och då funkade de, men sen vid lunch slutade de, då fick jag låna min SV:s men då kunde jag inte kolla folks bokningar :S Så ja, nu har mitt system gett upp TOTALT. Så då hoppade jag till grannen så medlyssnade vi på varandra. Vid tre försvann samtliga ansvariga för oss så typ ingen vågade ta samtal, för om de skiter sig då så sitter man i skiten. Men de var tråkigt att göra ingenting så jag tog samtal. Gick kanon. Slutade vid fem.
Hem till Nanette och fick en cider och satt i solen och pratade lite innan de var dags för mig att gå hem och göra mig klar för 1900 skulle vi vara på mysen för att ha team fest. Vi tävlade lite och alla prata jobb typ xD Marie ville vara i samma lag som mig och jag bidrog med kanske tre poäng men trots att jag inte var någon stjärna så vann vi, dvs enbart tack vare Marie. Men vi hade kul, lekte lite lekar och fick någon slags tacobuffe. Kom hem runt kvart över elva och gick direkt i säng, trött som ett as och har tydligen bokat hela natten, själv minns jag bara att Mannen väckte mig när han la sig och jag vart sur för han förstörde min bokning. Haha. Arbetsskadad som bara den xD

Idag är de lördag med massa bra väder och vi ska leka med Nanette och Norsken. Äta god mat och umgås. Me Like!

Inga kommentarer: