söndag 30 maj 2010

jag tror inte jag har fått speciellt mycket gjort idag, faktiskt.. städat köket bara, vädrat lite. sett några avsnitt fairytale med älsklingen,spanat lite efter hus och hittat ett som vi funderar på att åka och titta på faktiskt, straxt utanför sveg, 5 rum, helt lagom. rum för barnen också ;) ska dock bygga en altan där i så fall, gärna inglasad så hammocken kan stå ute hela sommaren :P

imorgon blire jobb mellan 10 och 19. vet inte hur de ska gå med ett kraschat system men dom har säkert någon slags plan, hoppas jag. eller ja. jag antar dom har en plan annars vet jag ju inte vad dom har för jobb.. längtar tills om sex månader, då jag vet om jag får fast. skulle lätt kunna ha november och vinter igen om jag bara fick fast jobb xD och med tanke på hur mycket jag hatar vinter säger de inte så lite..

Inga kommentarer: