tisdag 11 maj 2010

Nää nu ger jag upp, kastar in handduken, det vill säga, jag tänker gå och lägga mig. Börjar ju trots allt åtta även imorgon och vill inte vara helt död på sista dagen med tränarna, vi ska ju dessutom gå igenom proven, och det vill jag hänga med på :)

Jag kan dessutom gå och sova med bra samvete, har kollat upp lite presenter till min lillasyster, som fyller år om en månad ungefär.
Sen har jag även kollat upp lite småfix som jag ska göra till min kära älskade Man, tänker dock inte berätta om de här ett dugg för jag vet minsann att han är här och läser jämt, och man kan ju inte förstöra det roliga sådär heller ;) Imorgon ska jag kolla runt lite på olika pysselsidor och sen är det bara att vänta :D

Men vi ses imorgon babes, kommer väl hem mellan 16-18 imorgon.
*moamoa* (slängpussljudxD)

Inga kommentarer: