onsdag 26 maj 2010

Jao, som ni vet så tävlade jag om en soffa hos http://fokis.se/ för ett tag sen, och nu är det snart dags för att få veta vem som vunnit - jag hoppas som fan att det är vi. Det skulle vara perfekt och underbart, en soffa man designat själv är ju ultimata drömsoffan liksom. Så jag kan helt enkelt inte låta bli att hoppas.

Tror jag glömde berätta att jag vann på triss igår, två gånger pengarna dessutom. Jag bidrog själv med 50 öre xD Resten var donationspengar xD Haha. Mina kära kollergor tycker synd om mig som inte får lön än, det är otroligt snällt av mig. Dubblade helt klart min insats xD Och deras med ^^

Snart sovdags och just nu mår jag, helt okej, trött som fan så förhoppningsvis blir jag helt lagad tills imorgon så jag kan gå till jobbet. Jag har saknat jobbet idag faktiskt, trots att de inte blir mycket gjort tack vare systembrister. Men de säger ändå rätt mycket om jobbet och kollegorna om man saknar att vara där och göra minimalt xD
Imorgon har vi även tvätttid i tvättstugan, har man tur får man en tid i månaden på de här stället -.- SUGER! Hoppas tvättmaskinen kommer snart, den kommer nog på måndag annars, slutet av maj och på måndag är de den sista. Som jag längtat efter den. För min första lön ska jag köpa en diskmaskin :) Dock tycker jag att mina skattepengar ska komma nu så jag kan köpa en direkt :P

Inga kommentarer: